Strict Standards: Declaration of JCacheControllerView::get() should be compatible with JCacheController::get($id, $group = NULL) in /var/www/virtual/extrabenefity.cz/htdocs/libraries/joomla/cache/controller/view.php on line 20

Otázky a odpovědi (FAQ)

 

Otázka: Potřebuji k registraci do programu a k účasti v něm zákaznickou kartu? 

Odpověď: Není nezbytné mít zákaznickou plastovou kartu. U většiny partnerů můžete získat peníze zpět a slevy po sdělení svého telefonního čísla nebo e-mailu. Nebo 13místného ID čísla. Nemusíte tedy zatěžovat vaši peněženku další kartou!

 

Otázka: Jak získám zákaznické 13 místné číslo, když nedostanu kartu?

Odpověď: Místo posílání karty poštou vám toto číslo zašleme na Váš e-mail.

 

Otázka: Z vaší nabídky benefitů jsme si nevybrali. Máme i jiné monžosti využití nasbíraného kreditu?

Odpověď: Ano, váš kredit můžeme převést na váš bankovní účet, a to v poměru 1:1, tedy kolik korun máte, tolik jich převedeme.

 

Otázka: Co dělat v případě ztráty/změny telefonu či e-mailu?

Odpověď: Ve svém účtu si jednoduše e-mail změníte; na nový dostanete potvrzovací odkaz.

 

 

Otázka: Jak dlouho mi platí nasbíraný kredit (koruny)?

Odpověď: 3 roky od data získání.

 

Otázka: Jaké částky mohu převádět na svůj bankovní účet?

Odpověď: Ve výši svého kreditu, min. však 500 korun. 

 

Otázka: Nejde mi objednat požadovaný benefit. Proč?

Odpověď: Je možné, že nemáte dostatečný kredit k jeho nákupu, nebo nemáte vyplněnou adresu ve svém účtu nebo je benefit dočasně vyřezen z nabídky.

 

Otázka: Jak poznám provozovny parnterů?

Odpověď: Obvykle bývají označeny logem programu (kamenné prodejny i e-shopy).